nupelda_akyildiz47 Kızlar dün lekelenme şikayetiyle hastaneye gittim kan verdim değerim 2674.3tü bugün kan verdim acilde bu sefer 1564.3tü doktor değerimin yüksek olduğunu söyledi ama değeri görünce içimde bi şüphe oluştu sizce bu değer normal mi?
nupelda_akyildiz47 nupelda_akyildiz47 bu arada ultrasonda keseyi de gördük 7+2 hafta ile uyumlu kese dedi ama değer niye böyle anlamadım?
Bet3346 nupelda_akyildiz47 çok tuhaf canım korkutmak istemem ama düşmemesi lazım hamilelik ilerledikten sonra hani 5 aydan sonra betahcg biraz düşer doktor hamileliği yeni öğrendin sanmıştır söyledin mi ondan önce değerin kaç olduğunu
Mucizee80 nupelda_akyildiz47 korkutmak istemem ama düşük yapacak olabilirsiniz değerin düşmesi değil artması lazım kadın doğum doktoruna gözükün acile değil
Parinas nupelda_akyildiz47 kese göründükten sonra bhcg dalgalanma yapabilir. Kan vermek yerine doktor muayenesine gidin düzenli artık. Tekrar yükselme düşme yapabilir kafanız allak bullak olur. Bi sıkıntı olursa doktor ultrasonda zaten görecektir
nupelda_akyildiz47 Mucizee80 randevu bulamıyorum ki koskoca hastane 6 doktor var biri tek çalışıyor🤦🏻
nupelda_akyildiz47 leylos01 Allah seni inandırsın bildirimini görmeden önce benim de aklıma geldi dünkini akşam saat 10da verdim bugün de öğlen 3e doğru verdim bende dedim acaba saatten dolayı olabilir mi?
Ayfersalih28 Bence bugün saat 10 gibi tekrar verin içiniz rahat etsin daha da düşecek mj yoksa yükselecek mi Strese girmeyin sakin olun
nupelda_akyildiz47 Ayfersalih28 iki günde bir aynı saatlerde kan veriyordum normaldi her şey belki de aynı saatlerde kan vermediğim için böyle olmuştur