Eylul41 Suyum gelmedi kuzum (Preeklampsi) bebek zehirlenmesi geçiriyormuşum. Bir kaç gündür baya şişmiştim ödem kasılma vs oldu cumartesi kontorele geldim tahliller yapıldı. Tansiyon yüksek şeker yüksek protein de yüksek çıkınca doktorum zehirleniyorsunuz dedi hemen bebeği alalım dedi. Bir de benim beynimde beyiniçi basınç var psödö serebri hastalığım var . Acilen sezaryana alındım.