Yektek22 Kızlar sizce açık olan tüpümde şişme ve sıvı birikimi var gibi duruyor mu tecrübesi olanlar yazabilir mi
Eda42_ Yektek22 Canım bununla ilgili doktor birşey demedi mi hanı bende çekindim böyle resmi sıvı yok dendi yanlış bilgilendirme de olmasinda en iyisi doktor söyler bence sol tüpün mu kapalı senin de
Yektek22 Eda42_ doktor kesinlikle sıvı yok diyor ama rapora hafif sıvı var yazmışlar. Hemen doktorun yanına gittim kesinlikle yok dedi ama içim rahat etmiyor. Evet sol tüp kapalı. Sizinkinin fotoğrafınızı atabilir misiniz
Eda42_ Yektek22 Bende rahîm darlığı var çok belli bile değil etiket yapayım doktor yok dediyse yoktur canım zaten