25+5 günlük bebeğim 2 gündür hareketlerinde azalma var dün gece falan tekme hissettim ama tek tük şimdi de tatlı yedim uzandım ama hissetmedim henüz normal mi bu durum acaba bu haftalarda nasıl sizin hareketler bazen çok hareketli bazen böyle sakin normal mi acaba