Benim de bugun tam 38.hafta oldu. Kasılmalarım arttı. İki haftadir kalca bacak ağrısı cekiyorum doktor bebek rahme baskı yaptığı için normal diyor ama felaket bi ağrı sızı anlatamam yürümek uyumak dönmek cok zor. Tuvalete bile zor gidiyorum . 27 subatta sezeryan olacak insallah sağlıkla.sabirsizlikla bekliyorum bebisimizi