Merhaba kızlar bir şey soracağım ben 2024 Ağustos’ta hamile kaldım 20 temmuz’da düşük yaptım 2025 ocak’ta kimyasal gebe kaldım 14 Şubat’ta hamile kaldım tekrar bir yandan doktora gitmek istemiyorum stres olmasın diye bir yandan da çok korkuyorum ya ilaç kullanmadığım için yine düşük yaparsam diye ben 6 haftada gitmek istiyorum hem kese hem de kalp sesi duymak için sizce ne yapmalıyım bana fikir verir misiniz çok endişeleniyorum endişeleniyorum