Selam kızlar cuma günü yumurta toplamam olucak, 21-19-16-16-15-13,5 mm boyutlarında, bu akşam çatlatma iğnesi vurulucam sizce yumurtaların boyutları iyi mi ? bana biraz sayısı az geldi nedense :(
Kızlar birde transfer hemen 5.gündemi yapılacak neye göre yapılacak bilgisi olanlar yazabilir mi?