bu ay klomen kullandım doktor Yumurta gelişimi istediğimiz gibi değil iğne vermiyorum adeti bekle dedi 4 5 gün kasık ağrısı çektim adet olmayınca test yaptım kan verdim 4 mart 890 6 mart 2 bin 10 mart 4 bin çıktı 12 mart da 3200 çıktı bugün doktora gittim dün az bi lekelenmem oldu sat28 ocak takvime göre 6+2yim qma çok küçük kese gördük haftasına da uyumlu değildir zaten adetin 18. Günü kontrole gitmiştim en son düşük mü olur çok endişelendim progestan kullanıcam ama yine de