selindalyanda Ayse çalışmak evet akşam 16:30 çıkıyorum eve gidip yatıyorum resmen 😂 19:00 da kalkıp yemek hazırlıyorum bide sonra ye 22:00 salonda fix uyuya kalıyorum bütün hafta içim böyle 😂
1PrensAnnesi selindalyanda 🤣 valla öyle neyse son haftalar gibiym..artk bol uyanık kalıcam depo yapıorm💕
Ayse selindalyanda aynen oyle valla gunler oyle geciyor 😂 bende 7gibi evde oluyorum 10da pilim bitiyor tamamen 😂
selindalyanda 1PrensAnnesi hadi o zaman hayırlısı ile inşallah alırsın yavrunu kucağına🙏🏻 ona kavuşunca varsın gelsin uykusuz geceler😍💕
1PrensAnnesi selindalyanda ben çok uyurm hamile kalınca dedm dedm abarttm şmdi bunuda dersem yine abartrm diye çok korkuyorum 😂😂😂 gözüm kesmio uyumasamda olur demeyi
BhrRzgr_06 selindalyanda İlk gebeliğim de 30. Haftada erken doğum riski var dı idrar yolu enfeksiyonu tetiklemiş ciğer geliştirme iğnesi falan yapıldı 4cm açılmamda vardı ama 38. Haftada makat gelişti sezeryanla doğum yaptım Şimdi de yarın 21 haftalık oluyor hem rahim ağzı yetmezliği var kısa oldukça serklajliyım doğuma kadar yatacağım Allah’ım sağlıklı bir şekilde zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 🤲💐
Haticeyildiz Gece 12den sabah 11e kadar uyuyorum tabi gece 2 kere lavaboya kalkiyorum yarimsar saat uyuyamiyorum esim ise gittikten sonrada ayni 11de uyaniyorum sonra aksama kadar uykulu geziyorum basimi yasladigim her yerde uyumak istiyorum 😂😂
sumeyrakif Ben de gece uyuyamıyorum hamileliğimin ilk zamanları çok iyiydi 17. haftadayız şimdi gece 2-3 gibi ancak uyuyabiliyorum sabah da 11-12 civarları uyanıyorum sabah uykuları neyse ama gece uyuyamamak çok sinir bozucu
Yaprak ilk hamileliğimde bende sizin gibiydim kızlar ama şuan ki hamileliğimde çok farklı hiç uyuyamıyorum 🙁 ne gece nede gündüz
sumeyrakif @Yaprak Malesef öğrenemedik henüz başta erkeğe benziyor dedi doktorumuz 14. haftada göstermedi tam ama kız bacak arası boş dedi kafamız karıştı o yüzden netleşmesini bekliyoruz 18. haftada randevum var inşallah o zamana🙏🏻❤