Semanure Bu doktora yeni başladım daha önce giden doğum yapan varmı acaba tecrübelerinizi paylaşırmısınız rica etsem
Liyaipek1 Tuba hocaya gidiyorum bende 31 haftam bitecek çok iyidir kendisi daha öncede ona gitmiştim bir düşük geçirdim soğuk durur kendisi ama iyidir nezaman arasam yazsam hemen cevap verir hayırlı doğumlarınız olsun
Semanure Liyaipek1 bende yeni başladım doğum üctetleri hakkında bilgi alamadım uzmanlardan fazla mı acaba bizde 17 haftalık olduk
fatmaclb Semanure uzmanların fazla canım ben doç.elif çiler takipliyim normal doğum 51.000 sezaryen 67.500. Diğer doktorların sezaryeni 51.000 normal 33.000
Liyaipek1 Semanure henüz fiyat bilgisi almadım 32 haftaya girdik 2 hafta sonra kontrole gidicez ozaman doğumu da konuşuruz daha erken dedi ama doç göre daha uygun tabiki
Liyaipek1 Semanure merhaba doğum için 36 haftadan önce konuşmak erken dedi doktorum ama normal istediğimi söyledim bunun için birazdaha bekleyelim dedi öğrenince bilgi veririm henüz bende 34 haftadayım