aslanmommy ah, doktoruna denk gelememissiniz. İlk gebeligimde serviks kısaldı bir anda ve serklaj yapıldı. Hiçbir sorunum yoktu oysa 21.haftaya dek. (19.haftada serviks 27ye dusmustu ayrintili ultrasonda ve bana soylemediler. Ben de incelemedim raporu… kadın doğum doktorum sonuç göstermeye gittiğim de 21+0 olmuştum (serviks 25e düşmüştü) ve bunu bana nasıl söylemez deyip, ayrıntili cekindigim yeri arayıp söylendi. İlaçla takip edelim dedi, bir gün evde ilaç ve yatış ile idare ettim, ertesi gün gittim 17ye düşmüştü ve aynı günün akşamı ameliyata aldılar…) Neyse şimdi hamileyim ve 5 haftalık daha, 7 hafta sonra serklaj randevumu oluşturacaklar kalbini duyunca inşallah 🤲🏻 ilaçlarını kullan, bol bol dinlen, ağır kaldırma, ayağa da çok kalkıp dikilme… Tuvalete gidince kabız olursan ilaç ile destekle ki kabizlik sorun yaratmasın. Sizin kaç bilmiyorum o sebeple kendi hikayemi ayrıntılı şekilde anlattım.