Folat degerim yüksek çıkmış bunu geç öğrendiğim icin kullanmaya devam ettim öğrenince doktor kullanmaya devam et dedi ama içime sinmediği için bir kaç hun ara verip sonra kullanmaya devam ettim. Kan ilacinda da folikasit varmış bilemedim özeldeki doktor ise sonradan birak dedi ama icim rahat değil inşallah bebeğimde bir sıkıntı cikmaz