Radiorapher valla benmde canım çok çok istemişti hamilelikde 1 kereye mahsus yedim. Şimdi bile canım istiyor ama artık bebişim büyüdü o yüzden kendimi tutuyorum biraz. Normal de yemem çünkü çok zararlı da işte tadı gerçekten güzel reklamlarda falan görüyorum millet çocuklarına yediriyor nasıl içleri rahat ediyo aklım almıyor