Kızlar merabaa. Detaylı ultrasonda herşey normal çıktı çok şükür. Sadece haftasına göre (22.hafta) midesi küçük dedi doktor. Sizin yapabileceğiniz bişey yok gazlı bı bebek olur dedi. Takipte kalsın doktorun dedi. Böyle bı durumla karsilasan veya bilgisi olan var mı?