ipos Acura AC-3030 Giyilebilir Göğüs Pompası kullanan var mı? Bu ürünü almayı düşünüyorum ama emin olamadım. Acura’nın Elektrikli göğüs pompaları da var 3010 ve 3020 modelleri, bu ürünleri kullananlar var mı ? Öneriye ihtiyacım var 🥹
biranne_birbebek ipos fiyatı çok uygun, yorumları da diğer markalar gibi iyi de var kötü de. Alıp almama da kararsızım bende burda bekleyeyım☺️
ipos biranne_birbebek ben de öyle. Bebebao almayı düşünüyodum ama onun da zamanla çekim gücü azalıyomuş fiyat farkı da baya var :/
birkizanneesi ipos Nasıl çekim gücü az 9 kademesi var ayrıca masaj modu var. Çekimi normal ben kullanmadım daha ama denedik o ayardan fazla çekerse göğsü zaten haşat eder bence yeterli marka düşkünü olanlara kalitesiz ve az gelebilir çekim gücü ama işini görüyor mu görüyor. Sırf marka diyede dünyanın parasını veremem.
ipos birkizanneesi ben de araştırma aşamasındayım işte kullananların yorumlarında gördüğüm bu 🤷🏻♀️ ben de açıkçası çok yüksek fiyat vermek istemiyorum acura’nın yorumlar iyi gibi ama işte yine de kullananlardan öğrenmek istedim
birkizanneesi Ayrıca bütün göğüs pompasının çekimi zamanla azalır. İçinde bir aparat varmış onun ömrü bitiyormuş o değişmesi gerekmiş eğer çekim gücü azalırsa. En pahalı markada alsan zamanla azalıyor gücü.
birkizanneesi ipos bende yorumlara bakarak aldım. Acura da kötü marka değil tansiyon aleti uzun zamandır duyuluyor zaten alanlar var. Bununda kötü olduğunu düşünmüyorum. Ben de Fuzuli para harcamayı sevmiyorum hem de imkanım yok boşandım nafaka parasıyla bebeğime herşeyini aldım alışverişini bitirdim. Göğüs pompasını da baya araştırdım öyle aldım genelde yorumlara bakarak alırım yorumlarda ne yazıyorsa öyle çıkıyor sürekli trendyol dan alışveriş yapıyorum birde mağaza mağaza gezmeyi sevmiyorum.
ipos birkizanneesi ben de tansiyon aletini aldım yeni ölç dediler ama daha yeni gelicek, medikal bi marka sonuçta ben de ondan burada sordum
birkizanneesi ipos ilk işim alışverişte tansiyon aleti ve göğüs pompası almak oldu. Birde şeker aleti. Bunlar çok önemli #
ipos birkizanneesi şeker aleti almadım ya almiycam. Ben 31. Haftadayım sonlara kaldı benim göğüs pompası😀 ben ilk yatağını ve arabasını almıştım 😀😀
birkizanneesi K birde kaynana görümce başlığı olsaydı hemen herkes cevap verirdi ama bu tür başlıklar kimsenin ilgisini çekmiyor cevap vermeye gerek duymuyorlar. İnşallah kullanan birileri yorum yapsr.
birkizanneesi ipos araba ve pusetini annem aldı sağolsun hemen gelir gelmez 3 aylıkken. Beşik almadım babynest reflü yatağı aldım onda yatıracam annemlere geldim benimde eşyalar geldi koca ev tıklım tıklım doldu yer hiç yok bende böyle çözüm buldum. Kıyafetlerini dış giyime kadar manevi teyzeleri aldı kızıma sağolsunlar. Sadece zıbın Çorap aldım kalan alışverişi de nafakayla aldım. Yoksa yetişemezdim şeker yüklemesi yaptırmadım o yüzden şeker ölçüm cihazı aldım ben doktora gösterdim gayet iyi şekerin dedi. Ama en son gittiğimde kan da çok düşük çıktı şekerim 59 du canım
birkizanneesi Ama en iyisini yaşamışsın canım önce büyük eşyaları almakla çünkü gün geçtikçe pahalanıyor herşey.