Canlarım ben sezeryan olmayı düşünüyorum
Ama Yozgat’a yaşıyorum doğumu Kayseri’de yapmayı düşünüyorum sezeryanla Kayseri şehir hastanelerinde sezeryan oluyormu bı kaç kişiye sordum bazıları oluyo diyor bazıları olmuyor diyor bilgi verirseniz sevinirim 🥰