Krystal ayy bende sizin gibiyim 4 haftalıkken öğrendim ve 2 gün sonra gittim kese minicik dedi 5 haftalıkken gittim kese büyümüş bebek yok dedi 6 haftalıkken gittim halen bebek yok 7de gittim geç döllenme olduğu ortaya çıktı 7 iken aslında 6 haftalık olduğumu öğrendim ve yine bebek yok yolk sac oluşmaya başlamış dendi sadece ve bu salı artık sata göre 8 keseye göre 7 haftalık olacağım artık duyayım şu nazlı kuşun kalp sesini diyorum çok uğraştırdı beni 😅