Hizliveofkeli Kızlar elimdeki son ovulasyon testi pik yaptı. Geçen ay iki gün sürmüştü pik. Dünü değerlendirmiştim acaba bugünü es mi geçmeliyim değerlendirmeli miyim?
Hizliveofkeli Ervahayal 14.günü bugün düzensiz adetlerim. Geçen ay da erken yumurtladım. Normalde 20de falan olur.
Hizliveofkeli Sena1359 valla hiç bilmiyorum baktırmadık ama iki gebeliğim oldu yoktur diye düşünüyorum. Tabi ikisi de tek ilişki ile oldu.
Kubusnn Hizliveofkeli ben sadece pil günü değerlendirdim ama pcos var bende testlerim genelde pike yakın çıkar ilk defa gerçekten pik gördüm t daha koyuydu ya hamileyim dedim ya yumurtluyorum gebelik negatifti Yinede o günü değerlendirdim tutmuş diğer gün pikten biraz daha silikti
Hizliveofkeli Kubusnn bende de pkos vardı. Artık yok diyorlar 😂 ama adet düzensizliği devam ediyor. Bugünü de değerlendirelim bakalım ☺️
Hizliveofkeli Ervahayal sabret canım benim döngümün 45 gün sürdüğü oluyordu. Yumurtlama olsun da tek geç olsun.