gulnursn ilk gebeliğim mustafa oğuz yılmaz’ı tavsiye ettiler doğum süreci nasıl ilerliyor doktoru olan var mı nasıl biri?
Minikprensesim_ gulnursn tek kelime ile muhteşem bi doktor . Ama doğuma pek girmiyo denk gelmesi gerekiyo ayda 1 nöbete kalıyo .
MNGsy Mustafa Oğuz yılmaz gidiyorum çok mumnunum henüz doğum gibi birşey yaşamadım ama aşırı çevremden duyduğum için gittim herkez çok memnun doğum kanser kadın hastalıklarına dair ne varsa çok iyi diye duydum