ArasMom__ Defnemome seninki iyi tam uyumlu benim sadece o zaman bikaç gün önde gidiyordu. Şuan 31 haftadayım iki haftaya yükseldi. Haftasıyla uyumlu olması daha iyi
Defnemome Gulsemin6155 benim de 17 hafatada önden gidiyor du bir hafta şimdi bir şey demedi sizce az mı kilosu
Gulsemin6155 Defnemome hayır bence çok normal ilerliyor hergün muz yumurta peynir elma suyu gibi şeyler yemeye gayret gösterin tavsiyem nacizane
Sema1722 @Defnemome 32+6 43 cm 1955 gram normalde bi hafta geriden geliyor ama sıkıntı yok yakalar haftasını inşallah
Canmbebegim Sema1722 o kiloda olmasına rağmen mi bir hafta geriden geliyor dedi doktorunuz acaba .. benimde 32+1 kız bebek kilosu 1600 boyu 36 cm doktor kız bebek normal dedi ama bana hiç normal gelmedi . Sizin bebeğinizin cinsiyeti ne bu arada
Esma006 Defnemome bebeğinize kan akışı ve oksijen rahat gidiyor plesentaya da kan akışı güzel gittiği için bebeğe de besin normal olarak hızlı ve sağlıklı ulaşıyor