Hem ikili testin sonucunu göstermeye hemde miniği görmeye gidicem yarın inşallah. 13+3 oluyoruz. Cinsiyet de tahmin bulunur mu diye de merak etmiyor değilim 🤭 ilk kızım çok nazlı çıkmıştı 18. Haftada anca öğrendik. İnşallah ablası gibi çok nazlı olmaz bu bebis de.