DNAT Ben gebeliğimin başından beri günde 1 kere 100 mg corapsin kullanıyordum 37. Haftaya girdim bıraktım. Bende de plesanta da damarlarda akım sıkıntısı vardı. Bir zararını görmedim açıkcası.
Masal1234_ Sssbbbs Amin 🤲💐benmde bir kimyasal bir de 7 haftalık kalp atışı olmadi kürtaj oldum Mhtr 677 t geni heterizigot varyant çıktı sadece.
Camilla96 Sssbbbs yok kullanmadım bana kimse önermedi de :) ümidimi kestiğim 3 yılın ardından gebe kalınca plansız oldu :)