Bugünn tam 35 haftalık olduk doktor kontrolümüz vardı. 3 kilo olmuş 😶🌫️ biraz önden gidiyor dedi ama normalmiş. İlk nst ye girdik 🥹 Sağlık ocağında yine test yaptırmıştım lökosit yüksek çıktı 63🫣 referans aralığı 0-5 . Fitil ve saşe verdi yine 🥲 ilk bebişimiz, Keremimizi heyecanla bekliyoruz 🤰🤍 sizde durumlar ne?