Merhaba herkese 1 hafta önce dr bebeğimin 3900gr iri omuzlu olduğunu ve çok yukarda olduğunu söylemişti ilk doğumum epidural normal olmuştu o yüzden bir şans daha vermek adına bir hafta daha bekletti bu bir haftada her gün 10bin adım attım pilates topu ile hareketler ve squat yaptım ve diyet yaptım bebek artık daha fazla kilo almasın diye,dün gündüz ince kahverengimsi sümüksü bi şey geldi nişan olduğunu düşündüm daha sonra akşam kasıklarım ağrımaya başladı şiddetli adet ağrısı gibi tuvalete gittiğimde rahatlıyordum bu ağrılar gece boyunca devam etti sürekli tuvaletteydim bu arada ilk doğumumda ağrılarım kasılma şeklinde olmuştu karından ama bu sefer kasıktan ağarılarım girdi neyse yine tuvalete kalkıp yatağa geçtiğim sırada yatmam ile beraber suyum gelmeye başladı hemen eşimi uyandırdım bi duş aldım ve hastaneye yola çıktık yolda inşikak ve meryem surelerini okudum saat 5te hastanedeydim ve açıklığım 5cm olmuştu ağrılarım aslında dayanılamayacak gibi değildi ama ben yine epidural almak istedim alınca rahatladım saat 7gibi epidural takıldı açılmam hızlı ilerledi ve bebeğim 7.53 te kucağımdaydı biraz iri olduğu için ve ben yine tam ıkınamadığım için dr küçük bi kesi attı yine şimdi uyuyor yanımda,bekleyen herkese kolaylıklar dolu bir doğum diliyorum inşallah canım anneler❤️🌹