Sila_aylin66 A145N bebek sağlıklıysa normal ben yedi ay boyunca - 10 kilo ile devam ettim ondan sonra aldım kilo
Esma006 A145N A145N 18+4 düm bende 8 kilo aldım 98 yani şuan akşama kadar 100 oluyorum sabah tekrar 98 deyim bebek alıyor olabilir o yüzden almıyorsun kilo
Semy1991 A145N 14+3 oldum 6 kilo verdim iştahım kapalı umarım bebeğim emiyor bir de.ben de halsiz düşüyorum ne yapsam bilemiyorum
A145N Semy1991 pekmezle tahin tüket sabahları kahvaltıda enerji veriyo ben öyle yapıyorum halsizlik olmuyo güç veriyo
Tazeanne0134 A145N sakın abartma yeme olayını zaten esas kiloyu son aylarda alırsın ben 1 aylık hamileyken 92 kiloydum doğuma 100 ile gittim sonrasında 82ye düştüm 😂 ilk hamileliğim de 8 2.de 16 kilo aldım 🤣🤣 ama 2de kalmadı kilo olarak
2girls1boymom A145N bende 16 haftalığım henüz hiç kilo almadım aksine verdim 6 kilo bundan sonrası nasil ilerler bilemiyorum 😂
Ckaya60 Maşallah kızlar kimse pek kilo almamış benim yediğim aşırı yarıyor hibi hemen kilo olarak yansıyor. 76 ile hamile kaldım şuan 87 kiloyum daha 4,5 aylık hamileyim