Bahar77777 Kızlar 20 lik dişim çok çok ağrıyor ağzımı resmen oynatamıyorum bişey yerken ağır çekimde yiyorum resmen napcam napmam lazım biraz bu ağrıyı dindirmekk için😖😖😖😖😖😖
3minnosanasii Bahar77777 doktorundan bi izin kağıdı al hemen diş doktoruna git bence,ben 13 haftalıkken beynime vurmuştu ağrı dil doktorum izin kağıdı al gel kanal tedavi yapmamız gerek demişti. 20 lik diş daha zordur.. çekmryin bu ağrıyı boşuna..