Segu Geçmiş olsun canım. Benim de ilk gebeliğim sağlıksızdı 9 haftalık olması gerekirken kalbi durmuş 6 haftada kalmıştı. Kürtaj sonrası 2 ay korundum, sonrasında denemeye başladık. İlk hamileliğimde kolay hamile kalmıştım, kürtaj sonrası da öyle olacak sandım fakat 8 ay sonra ancak hamile kalabildim. Yani denersin olmadıkça kendini strese sokma diye söylüyorum. Kişiden kişiye değişir o süreç. Eşimle ben çok stres yaptık, kafaya taktık ve vücudumda değişimler olmuştu. Belki de benim vücudum kendini 8 ayda hazır hissetti.