Minnakpopus Sedaccls son regli tarihinize göre haftanızı hesaplayın. Çok erken öğrenmişsiniz doktora gitsenizde yapacağı hiçbirşey yok keseyi göremezsiniz. İki güne bir düzenli artış varmı diye beta takibi isteyecektir
Serpoo Sedaccls betaya göre belli olmaz son adet tarihinden sayın hafta olarak 5 hafta da kese görülür 7nci haftada kalp atışı duyulur, sizinki daha cok yeni
Serpoo Sedaccls cok daha yeni şuan gitsenzde ultrasnda görmiycek beta takibi istiycek 7-8 haftaya geldgnde gitmenz strese girmeme açısından daha uygun olur düşünüyorum geç döllenmede olabilir çünki. Hayırlısıyla inş kucagnzasa alırsnz
Sedaccls anneolmakneguzel_ bende kan pıhtılaşması var onun için gitmem gerekiyor yoksa çok haklısınız en iyisi bekleyip gitmek gercekten
3prensAnnesi_ Sedaccls 7.haftada kese boş dediler 8.haftada kesede bişey görünüyor ama kalp atışı yok dediler 9+3 de kalp atışını duydum, erken gidipte moralinizi bozacak sözlerle karşılaşmayın, ben çok sıkıntı yaptım
Sedaccls 3prensAnnesi_ evet çok çok haklısınız ancak bir kere kimyasal yaşadım ve genetik testte pıhtılaşma çıktı ilaç yazdırmak için gideceğim sonrasında muhtemelen 10 gün sonra giderim çok tesekkürler
Sedaccls Serpoo İnsallahh ben zaten 7 ay önce kimyasal yaşadım yine çok erken öğrendim bugün gecikmemin 3. Günü baya erken öğrendim:(((
Serpoo Sedaccls iki gün sonra aynı yerde tekrr kan verin inş düzenli artış gösterir ve bebişinz sağlıcakla sizinle kalır
ikibebisannesii_45 Sedaccls şu anda keseyi göremezsiniz. Doktor size kan vermeye devam et diyecektir 1000-2000 arası kese,5000 ve üzerinde de bebek görünüyor ortalama olarak.
DENIZ_55 Sedaccls kan takipi biz pek yapmadık 1 sefer oyke verdim hamile olduğumu öğrendim 2 gün sonra verdim güzel yükselmiş tekrar vermene gerek yok dedi haftaya gel kese gözüküyor dedi bende gittim 4+4 haftalikken kese 6+4 hem bebek hem kalp atışı duyuldu suan 32 haftaligiz heycanla bekliyoruz prensesimi rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah