sevdasevda ilk zamanlar park yatak düşünüyordum sonradan ahşap beşiğe döndüm ön kısmı açılabilen taban seviyesi ayarlanabilen anne yanı olabilen bi beşik aldım. Park beşikte sürekli kalkıp çocuğa müdahale etmek gerekicek ama benm tercih ettiğim beşikte bebeğim hep yanımda olucak emzirmek için bile kalkmama gerek kalmıcak direk müdahale edebilcem. Her marka da var bu tarz beşikler örnek olması açısından ben tahterevalli milan modelini tercih ettim 70*130 ölçüsünde ve 3 4 yaşına kadar kullanabileceğini söylüyorlar. E bebekte tahterevalli ürünleri indirime giricek tekrar düşünürseniz kaçırmayın derim ben çok daha pahalıya aldım kalitesi falan çok iyi bebeğe zararlı hiçbir şey kullanılmamış. Normal fiyatı 2100lerde beşiğin ebebekte 1400 lere düştü 3 -4 sene kullanacağını düşünürsek bence gayet iyi hem görüntü hem kullanışlılık👍🏻👍🏻
Her türlü özelliği de mevcut