Merhaba kızlar 10+5 günlük hamileyim aşırı mise bulantım vardı doktor prilam verdi gece içiyorum ve şu an hamile değilim gibi sürekli bebeğim iyi mi acaba bi belirtim yok diye kendi kendimi yiyorum bu nasıl geçicek böyle ayın 25 inde kontrolüm var nasıl geçer zaman 😖