Sevdanurr4 1 haftadır midemde ağrı var acile gittim hiç bişey çıkmadı herşey normal idrar tahlilim biraz yüksek çıktı kum döküyor olabilirsin dediler ondan mı yoksa bu ilacı içiyorum dokunuyor mu böyle olan var mı aranızda
Tomriscvn Sevdanurr4 Ay bende folicus plus diye folik asit içtiğimde acillik oldum midemde şişlik,gaz,ağrı oluyodu ve belim ve sırtım ağrıyordu.İlacı bıraktım herşey düzeldi yeniden içeyim dedim acaba ilaçtan mı diye içtim yine aynısı oldu
Aylaa123 Sevdanurr4 ben çok uzun süre kullandım bende öyle bir yan etki yapmadı ilacı bir kaç gün bırakın kendinizi deneyin geçerse ilaçdandıe devam ederse dedikleri gibi kum döküyosunuzdur
Melissayda @Sevdanurr4 aç karna içince bu ilacı bende de mide ağrısı çok oldu bu yüzden gece yatmadan önce alıyorum ilaçtandır
Sevdanurr4 Melissayda ben yemeklerden 1 sonra içiyorum 1 hafta sonra sizin dediğiniz gibi içmeyi deniycem