Annekuzusu06666 korkma güzelim bebeğin yerleşmeye çalışıyor rahmin büyüyor o yüzden ağrılar oluşur. Hepimiz bunu yaşadık. Seni tek korkutan kanama olsun. Eğer çok fazla adet gibi kanama yaşamaya başlarsan kork. Onun dışında 9 aylık ağrı serüvenine sende katıldın 😂😂 7 aylık oldum hala bel kasık ağrısı çekiyorum bitmiyor yani