Melike001 Aleyzeee ben devlete gidiyordum ama ordan randevu alamadım geç kaldım Tuğba çiftioğluna gidiyordum sizin doktorunuz kim acaba
Mervemerve12 Ben Markasi de yaptırdım yılbaşından önce renkli değildi daha çok bebeğin organ gelişimi ile ilgilendiler dış görünümü değil de
Mervemerve12 Melike001 evet ama orda size rapor çıkartıyorlar söylersiniz size raporu verirler siz de kendi doktorunuza gösterirsiniz sanırım 600 tl olması lazım ama zamanlamıştır
Semagzll Melike001 ben bı kere tahlil için gitmiştim asistan doktorlara onlar da detaylı ultrason yapıldı mı dedi hayır dedim radyolojiye gönderdiler 1 hafta sonra yapılmıştı
Arkgzem Semagzll detaylınızı hangi doktor yaptı aceba ksü de ücretlimiydi memnun kaldınızmı kaç boyutluda baktılar ultrason
Semagzll Arkgzem radyolojide yapıldı benimki normal siyah beyaz yapıldı öyle gösterme falan olmadı sadece kendileri bakmışti