Mom_06 11 Şubat Salı günü hcg 21 çıktı 13 Şubat Perşembe günü 55 çıktı 18 Şubat Salı günü 350 çıktı arrış normal mi?(Pazartesi günü gel keseyi görürsün dedi)
Cleanfamilygirl Hayırlısı olsun 🌸🐣 bence gayet normal pazartesiye 1500e yaklaşmış olur bende o değerlerle keseyi görmüştüm sağlıcakla ilerler inşallah 🥰💖