Ben de bugün gittim 35 haftalık olduk bizde tam. 3 kilo dedi bana da bir fazla geldi 😶🌫️ her bebek farklı oluyor ama canım ben de eşim de iki uzun boylu insanlarız, genetik çok etkiliyor. Bu çocuklar fabrika çıkışı değil ki bir örnek olsunlar, sağlığı yerindeyse doktor normal diyorsa hiç takılma gerisine azmış çokmuş diye 🌸 sağlıcakla doğsunlar inşallah kolaylıkla