Asya140820 biz de 39+2′deyiz, arada âdet ağrısı gibi ağrı hissediyorum ama çok hafif, simdiye kadar ciddi bir ağrı sancı yaşamadım, dün kontrolüm vardı nstde hiç sancı çıkmadı bebeğim gövde olarak 41 haftalık görünüyor ileride yani doktorum cuma günü gel yatış yapacam dedi zorunlu sezeryan olacam, devlet hastanesine gidiyorum ve kız bebisimiz