bebisinannesi1 bebeğini gazlı yapmaz tabi ki. Ama şeker oranı çok fazla ve asitli olduğu için epey bir zararı olur. Gerektiginden fazla kilo alırsın, sekerin çıkabilir, katkı maddesi cok fazla ve yedigin her seyi bebek de yiyor. Çok çok azalt veya komple bırak bu sürecte paketli ve süpheli gıdalar çok tüketilmemeli ama kararında tüketmek zararı en aza indirir.