Yeniiannee Hanımlar 33+3 haftalık hamileyim yüzümde sırtımda sivilceler çıktı sadece çıkmakla kalsa iyidir lekeleri kaldı ne yapsam geçer lütfen yardımcı olun.. 🤦♀️
Ruyam34 Yeniiannee bende şurada bekleyeyim 31+1 yüzüm feci sivilce ve sırtım bende nasıl geçicem merak ediyorum gittikçe çoğalıyor
MelekToprak Yeniiannee benimde öyle oldu sürekli temiz tut yüzünü sırttaki lekeler kalıyor benim sırtımda hiç sivilce yoktu çoğaldı gitti leke kaldı inşallah doğumdan sonra geçer canım ☺️🤗🙏🏻
Seyyyma7 Yeniiannee Ummuskaan Kızlar sudo krem var lekelerin üstüne sürüyorsunuz hemen geçiyor sivilcelerin de hemen üstüne sürün sönüp gidiyor iz bırakmadan . Eczaneden alabilirsiniz 40 tl gibi bi ücreti var pişik kremi diye geçiyo hatta
Ummuskaan Yeniiannee kaldı canım kaldı bende bana iyi gelecek leke kremi arıyorum çenemde ve yanaklarımda olmak üzere 3-4 yerde iz kaldı kocaman 😱😱🙄
Ilaydamuslu Seyyyma7 ben denedim canım onu 2 ay boyunca hemde asla etkisi olmadı aksine sivilce artısı oldu herkesin cildinde aynı etkiyi vermiyor 😓 keşke işe yarasaydı
Seyyyma7 Ummuskaan Yeniiannee ben kullanıyorum benim çoğu arkadasım kullanıyor sivilcenin üstüne sürüyorsun ister yedirirsin kremi ister üstünde öyle bırakırsın sabaha sönüyor lekeleri de geçiriyor
Seyyyma7 Yeniiannee Canım büyük boyu küçük boyu var ben büyük boyunu aldım 40 tlydi. Sen küçük boyunu al dene işe yararsa büyük boyunu alır kullanırsın
Beyzan738 Ilaydamuslu evet çünkü yağlı bı krem aksine çıkartıyor kuru cilt varsa kullanın bence Benimki yagliydi aksi durum oldu