Eua11 Merhaba 33 haftalık hamileyim bugün yine kontrole gittim ama yine yüzünü göremedim benim gibi olan anneler var mı elleri nedense hep yüzünde oluyor daha hiç renklide net göremedik :(
deletedmom43191 Eua11 😆😆 benimde 2 ve 3 gebeligim oyleydi ikinci bebeğim doğduğunda bile eli hala yuzunde durmaya devam etti 😆😆 çok tatlı oluyorlar
Selinselinselin Eua11 benim doktorun aleti cok iyiydi rahim filmine gerek kalmayan cinsten erken haftada kızımın yumurtalıklarına kadar görüyordu ama yüzünü bir kere gördük 😂sans tamamen gitmeden yemediğim kalmıyordu ama yok yani göstermedi
xEndless Eua11 Detaylı ultrasonda zorla yandan görduk, eli hep yuzunde ya da arkası dönuk geçen yine gittim yine elleri yuzunde yetmemiş ayaklarını da almış kapatmış kendını göstermemek için elinden geleni yapıyor doktor bebeklerin coğu yapıyor bunu dedı 😊
Mamacita1 Eua11 Benim kızımda öyle detaylı ultrasonda yan profilden biraz gördük o zamandan sonra bir daha doğru düzgün göremedik artık son haftalardayım yarın yine kontrolüm var ve hiç umudum yok. Bizimki hem ellerini hem de ayaklarını yüzünden asla çekmiyor 🥲🥴 Neyseki nasipse 11 gün sonra kavuşucaz o zaman görürüz herhalde 🥹☺️
Teacherr Eua11 cajım ben doğuma kadar hiç göremedim hep iki eli yüzündeydi şimdi sekiz günlük yanımda yatıyor elleri yine yüzünde 😅😅
Nilayy95 Eua11 benimkide öyle yapıyordu hatta sırtını dönüyordu. kahve içip gittiğimde mutlu oluyor dönüyor :)