Kızlar gebelikte şeker yüklemesi yaptırmak istemediğim için bugün sabah evde kendim ölçüm yapmak istedim aç karnına kan şekerim iki kez ölçtüm. 56-ve 58 çıktı 1 saat sonra tokluk kan şekerim 96 çıktı . Kahvaltıdan sonra beynimde karıncalanma kulak ugultusu gibi belirtiler oluyor bu durumu yaşayan var mı ? Diyet mi yapmalıyım?