AselM Hanımlar ilk bebeğim 29 haftalıkken doğdu sezaryen oldum şimdi ikinciye hamileyim doktorum 38. Haftaya kadar gider dedi ilkinde genel anestezi almıştım bunda sadece belden aşağı mı alsam bilmiyorum ilk bebeğimi özelde doğurdum bunu devlette doğurcam biraz telaşlıyım 😔
Deleted33000 AselM merhaba sorunuzla alakalı değil ama neden 29 haftalık doğum yaptınız bide bebek kuvezde mi kaldı ne oldu sonuç merak ettim benimde erken doğum riskim var 20+5 haftalığım korkuyorum açıkçası
AnayimBenAna_ AselM şuan bildiğim kadarıyla zorunlu olmadıkça genel anestezi uygulamıyor doktorlar zaten
fkrysrdr AselM ilk cocugumu ozelde zorunlu sezaryen olmuştum belden uyusturulmustum ama sakinleştirici verdikleri için çok bilmedim zaten genel mi spinal mi diye de sormamislardi. İkinciyi bir ay önce devlette oldum onda da sormadılar spinal oldu ameliyat sırasında çok korktuğum için genele çevirebiliriz dediler hayır dedim bebek doğar doğmaz sakinleştirici yapicam anlamayacaksin bile dediler dayandım bebeğim doğar doğmaz sakinleştirici yaptılar ondan sonrasıda zaten su gibi geçiyor ama bildiğim kadarıyla genel yapmiyolar basta
egenin_annesi_ Ben genel anestezi almıştım sezeryanla doğum yaptım yani bence genel daha iyi gibiydi belden aşagı için bel ağrısı sonrasında oluyor dediler
egenin_annesi_ AselM valla ilerde olur mu bilemem ama şu anlık bende bi sıkıntı yok bebegım 2 buçuk aylık bu arad a
AselM Deleted33000 hamileliğimin başından beri düşük riskim ve erken doğum riskim vardı iğnelerle fitillerle bi şekilde 29.haftaya kadar geldik tam haftaya girdim suyum geldi apar topar hastaneye gittik direk sezaryene aldılar 45 gün yoğun bakımda küvezde yattı inşallah sıkıntısız bi şekilde kucağınıza alırsınız ❤️🩹
Naazli AselM ilk doğumumda genel anestezi istemiştim. Doktorum ben geneli önermiyorum. Zorunlu bi durum olmadıkça da yapmıyorum demişti spinal olmuştum. İyi ki spinal olmuşum.
aycinelizsmom AselM şehir Hastanesi’nde spinal sezaryen oldum, ameliyathanede sordular genel mi yapalım spinal mi diye spinal seçtim. İyi ki spinal olmuşum, bebeğimin doğduğu anı gördüm, giydirip direkt yanağıma koydular çok çok güzeldi 🫶🏻
Gamzeli_03 AselM iki sezeryan ikisi de spinsl oldu iyiki de diyorum ilk brn gördüm sesi duydum normal doğumu yaşamadığı mız için i andan mahrum kaldık düşün hayatın da öyle bir ana ne zaman şahit olacaksın