Esmasin 14 şubatta 12.49 çıkmıştı beta bugün tekrardan kan verdim lütfen dua edin yükselmiş olsun değerim 🙏🏻
Rabiul Esmasin aynı yerde verdiyseniz sorun yok farklı yerde verirseniz sonuç farklılıkları çıkar o yüzden sordum