kalocwom Hanımlar Siveno markasında 200 TL’ ye yakın sepette indirim var. Bebeğiniz için deterjan, biberon ve emzik temizleyici, yüzey temizleyici almayı düşünürseniz bakabilirsiniz. Hepsiburada’ dan sipariş verdim ben, belki indirimi bekleyen vardır :))
Tugcenurkaran kalocwom Kulanan varmi ben e bebek şubesinden aldim ve bebek kusmuğu kokuyor ama henüz kıyafetleri yikamadim sizinde öylemi kokusu
kalocwom Talentedmom Bende daha 25. haftadayım deterjan alımı için erken ama bozulacak bir ürün değil diye düşünerekten aldım :D
Bnguuu_102 Tugcenurkaran yıkayınca gene biraz kokuyor ama kuruyunca veya ütüleyince sıfır koku kalıyor canım merak etme en güzeli siveno aslında okadar kötü kokmuyor seninkinse bir sıkıntı olabilir mi acaba
kalocwom Tugcenurkaran Portakılımsı bit kokusu var ama ekşili gibi de kokusu yıkayıp ütüledikten sonra bakalım aynı etli olucak mı. İçerik olarak en temiz olan ve önerilen bir marka