Sevgiiss Kızlar 15 ve 17 Şubat ilişki oldu 19 Şubat bugün gece olacak oğlum ne zaman uyursa artık. Dünü değerlendirmek istedim değerlendiremedik. Çizgi komple gitmiş gibi artık şansım yok mu bugünkü birliktelikten
Merveemctgcl Sevgiiss dün de olsaydı keşke sperm sorunu mu var tam çatlamayı görmüşken değerlendirseydiniz ömrü zaten 1 gün
Sevgiiss Merveemctgcl yok ya eşime söylemiyorum pik çatlama diye kızıyor uğraşma diye. Uyuyakalmış dün bende seslenmedim. Bugünde oğlum gece 10 11 gibi uyuyor ancak o zaman ilişki olur
Sevgiiss babyylve_ bu arada 5 ay ovülasyon testi yaptım adetin başlangıcını 1. Gün sayıyorum , 18 , 20 , 22 , 15, ve bu ay 13. Gün pik gördüm. Ve sadece 22. Gün gördüğümde gebelik oluştu ama kimyasal oldu. Yani her ay farklı oldu benim pikler canım
Sevgiiss Leylabngll eşim yok canım geç geliyor gelincede oğlum var maalesef uyumasını beklememiz lazım
babyylve_ Sevgiiss ınsallah bu ay sağlıklı bir gebelik olur bende geçen ay 15 ünde gördüm bugün 16 hala yumurtlama olmadı
Hizliveofkeli Sevgiiss bugün son testimi yaptım canım. Artık ne zaman çatlarsa nasip kısmet. Biz zaten planlı ilişki yapamıyoruz olmuyor 😂 olursa olur olmazsa sağlık olsun aman.