Kızlar yüksek kiloyla hamile kaldım zaten ve bugün 16+0 kilodayım, hamilelik haftalarımı sağ tarafta yazdığım bir görsel paylaşıcam sizle. Toplamda 2 kilo almışım şimdiye kadar yani 4. Ay sonunda 2 kilo almış oldum. Ben korkuyorum sonrasında hızla kilo alırım ve tutamam diye. Şimdiden zorlanmaya başladım çünkü bel ağrısı karın ağrısı vs gibi şeylerden. Sorum şu ki bu haftadan sonra kilo verebilir miyim ? Mesela aklımdaki rakam 6-7. Aya kadar 100’e düşebilir miyim yoksa sağlıksız mı olur kilo vermem ? 