Zehra9393 39+2 de doğum yaptım ilk doğum , çok iyi anlıyorum sizi gün yaklaşıp bir belirti olmayınca insan strese giriyor. Benim nişanım geldi kontrole gittim açıklık sancı hiçbirşeyim yoktu, doğuma kadar sancımda olmadı zaten. Doktor nişan gelince sabah 5 te gel suni sancı verelim dedi bende beklemek istedim sonuçta daha günüm vardı. Akşam da sancım başladı zaten 😂😂