erikarpuz etkafa evet gecikmeyi beklemek en doğrusu aslında 10 ay boyunca adete 1-2 gün kala test yapıp ikinci çizgi aradım ama bu ay hiç takmadım saldım unuttum bile gecikmenin 1. gününde direkt cıktı inşallah senin de bu ay öyle olur 🫶🏼
AslanBebeginAnnesi etkafa bat günüme 7 gün kala yapmıştım negatifti 5 gün kala yaptığımda pozitifti canım