ctctct merhaba çok güzel geçti doktorum çok ilgiliydi. her şeyi tek tek gösterip hangi organlar olduğunu anlattı. çok irdileyerek baktı. size de tavsiye ediyorum. hatta doğum uzmanımı değiştirsem mi diyerek beynimde bi çelişkiye bile düşürdü:) riskli gebelik uzmanı imiş kendisi zaten.