Özelse eğer zaten para veriyorsunuz dünyanın parasını alıyorlar devletse eğer orası da mecbur doğurtup iyi bakmak zorunda yani herkes işini yapmak zorunda. Annem doğum olunca haber veren bebeği getiren ebeye hediye alalım yapalım dedi ben de hiç gerek yok anne onlar işini yapmak zorunda ona verene kadar sokaktaki aç hayvanlara harcarım para daha iyi dedim. Hiç düşünmedim yani açıkçası düşünmüyorum da. 😂