Seyda5- direk tüp bebek ❤️ Psikolojik olarak doğal yolla hamile kalmaya çalışmak biraz can sıkıcı canım olmadıkça strese girip daha çok Amh düşüklüğüne sebep olabilirsin 🙏🏻 Yaşım 27, benimde öğrendiğimde 0,85’ti epey üzüldüm 2 ay sonra 0,68 di. 5 ay dosya topladım o sürede doğal yolla denemeler yaptık olmadı, 6.ay aşılama tedavisine başladım ve yumurtalar çok olunca acil tüp bebeğe geçtik.. Aşılama %15-20 Tüp bebek %50-60 ihtimal olduğu için seve seve tedaviyi kabul ettim. Ve hamileyim 🥰❤️ Eğer hiç çocuğun yoksa ve imkanın varsa derhal tüp bebek tedavisi ol, kendini yıpratma tüp bebek çok kolay bir süreçmiş gözümde büyüyordu ama artık öneririm ❤️